יועץ משכנתאות במרכז

כשאתם עומדים לקחת משכנתא חדשה ולהיעזר ביועץ משכנתאות, אחד הקרטריונים החשובים ביותר לבחירתו – שהמשרד שלו יהיה באיזור המגורים שלכם או באיזור שבו אתם רוכשים את הנכס שלכם, ומדוע?

יש כמה סיבות חשובות:

קשרים מקומיים
כשיועץ המשכנתאות נמצא באיזור מסוים הוא לרוב מכיר את כל הנפשות הפועלות בבנקים באותו איזור וזה דבר מאוד קריטי למו"מ על התנאים במשכנתא העתידית שלכם.
ידע על השטח
כשיועץ המשכנתאות נמצא באיזור שבו אתם רוכשים את הנכס הוא גם מכיר היטב את הנפשות הפועלות באותו איזור וגם את ה"ניואנסים" באותו איזור – מחירי הנכס, שמאים באותו מקום (חשוב מאוד!), בעלי מקצוע שקשורים לעסקה, פרוייקטים באיזור ועוד. ידע על המקום שבו אתם רוכשים את הנכס הוא פרמטר מאוד חשוב ליועץ המשכנתאות שלכם בין אם זה למגורים ובין אם זה מיועד להשקעה.
מהירות ויעילות העסקה
כשיועץ המשכנתאות נמצא באיזור שבו אתם רוכשים\גרים הרבה יותר קל לקדם את תהליך ליווי המשכנתא במיוחד אם מדובר בעסקה מהירה.
לא פעם ולא פעמיים קורה מצב שהבנקאי\איש מקצוע שהוא חלק חשוב מהעסקה לא עונה למייל \ לטלפון והדבר היחיד שיכול לקדם את התהליך הוא הגעה פיזית, בין אם זה לבנק או בין אם זה לאיש המקצוע הרלוונטי.

 

היתרון של ייחוד משכנתאות בע"מ הוא שאחד המשרדים נמצא באיזור ועובד בהיקפים של כמה עשרות ליוויי משכנתא ללקוחות מדי חודש (מה שמקנה כוח מיקוח ענק). הקשרים עם הבנקים באיזור ובצפון בפרט הם יוצאי דופן ובעזרת כך, כל עסקה מבוצעת על הצד הטוב ביותר גם בחסכון של הלקוח בכיס וגם ביעילות ומהירות העסקה.